Støtt Malvik Musikkorps gjennom grasrotandelen

Grasrotandelen er en ordning fra Norsk Tipping, hvor du som registrert spiller kan velge ett lag eller én forening som du ønsker å støtte. Ved spill hos Norsk Tipping vil 5 % av innsatsen gå direkte til ditt lag eller forening (gjelder ikke Extra og Flax). Merk at Grasrotandelen ikke på noen måte går ut over innsatsen eller premien din - du blir ikke belastet noe for å være grasrotgiver.

Du trenger Norsk Tipping Spillerkort for å knytte deg til Grasrotandelen. Spillerkort får du kjøpt hos kommisjonær, eller du kan bestille det på www.norsk-tipping.no.

Vi oppfordrer deg til å knytte deg til ordningen allerede i dag, og du gjør det på en av følgende måter:

1. Hos Kommisjonær: Oppgi Malvik Musikkorps som mottaker av grasrotandel, evt. oppgi organisasjonsnr. 987 878 010.

2. Internett: Logg deg inn på www.norsk-tipping.no/grasrotandelen og søk opp Malvik Musikkorps.

3. Norsk Tipping Mobilspill.

4. Norsk Tipping spillteminal.

Mer informasjon finnes på www.norsk-tipping.no/grasrotandelen.